יום רביעי, 14 במרץ 2012

האינסטגרם שלי.

אני מוצאת את עצמי הרבה בתוך הדבר הזה, העניין הזה.
אני די מאוהבת.
זה מתחיל מכל העניין הזה של השיתוף שכבר אמרו עליו הכל מהכל, אבל בא לי להגיד שוב.
אני מתה על זה, אני נהנית מזה, אני כל כך הרבה לומדת מזה- היכולת הזאת לקבל ולספוג מאנשים ומעולמות שעד עכשיו היו רחוקים ממני פיזית ומנטלית- מדהימים אותי.
ומעבר לזה- זה כיף.

אף פעם לא אהבתי להעלות תמונות לפייסבוק בעיקר בגלל הסירבול והשיעמום והאינסטגרם הופך את העניין להרבה יותר פשוט - והרבה יותר יפה..
עכשיו כשאני לא גרה בארץ ואני גרועה ב"לשמור על קשר" יש איזשהו ערוץ בין החברים שלי- לחיים שלי.
כי תמונה באמת שווה אלף מילים :)






אז שיהיה המשך שבוע טוב ואיזה כיף שגם אם לא- תמיד אפשר להוסיף איזה פילטר של צבע.
נשיקות 

8 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את אינסטגרם אבל תמיד חסרה לי שורת ההסבר למטה של מה שאני רואה. מחכה שהוא יצא סוף סוך לאנדרואיד...

    השבמחק
  2. אני לגמרי מבינה אותך, עניין השיתוף יכול להיות ממכר
    ואינסטרגם הופך את זה לאומנות ממש!
    לצערי אין לי אייפון, אני נהנית מיתרונותיו של האנדרואיד ומחכה שאפליקציית אינסטגרם תגיע אליו:)
    התמונה השלישית מדליקה!

    השבמחק
  3. הטרנצ'ים הצבעוניים מהממים!
    גם אני מכורה לאינסטגראם. לרגעים האלה של יופי שאנשים זרים מכל העולם בוחרים לשתף. גם עבורי זה יומן כיפי שלוקח את הרגעים היומיומיים ונותן להם את הזוהר הזה שכל כך חסר בחיים האמיתיים.
    אני מאוד נהנת מהתמונות שלך, טוב את יודעת.

    השבמחק
  4. אהבתי תמונה עם בחור במכנסיים צהובים!!! לצערי אין לי אינסטגרם, הממממ, אולי אני באמת צריכה לשקול את זה מחדש!

    השבמחק
  5. תמונות ממש יפות!
    לצערי אין לי אינסטגרם.. אבל זה באמת נשמע אתר מגניב :)

    השבמחק
  6. Michal מיכל- נראה לי שהמינימליזם זה חלק מהעניין וזה כיף לפעמים להשאיר תמונות בלי הסברים..

    LILI LOFT- בתמונה השלישית זה הבנזוג שלי והיא באמת יצאה טובה עם הצבעים האלו.

    sefi- הטרנצ'ים מדהימים אבל אני באמת לא יכולה עדיין להתקרב אליהם עם הקור הזה.. אבל אומרים שבסופשבוע יהיה פה קיץ. הלוואי...

    OceanWind- תשקלי בחיוב, זה יוסיף מלא יופי לאינסטגרם :)

    ScorttariusStyle- תודה!

    השבמחק
  7. הבלוג שלך מקסים!
    (ואני מכורה לpinterest...)
    ממשיכה לעקוב :)

    השבמחק
  8. אפרת- תודה איזה כיף, ברוכה הבאה!

    השבמחק