יום שבת, 12 בנובמבר 2011

מרגישה כאילו מזמן לא ביקרתי כאן, בבלוג, אבל זו בטח סתם תחושה..
הספקתי בזמן הזה להיות חולה במיטה לכבוד תחילת ה-0 מעלות שבחוץ, ממש חגגתי את זה עם כאבי גרון וחום.
וגם ביקרתי סופסוף בשוק הטורקי, מה שרציתי לעשות כבר הרבה זמן.
קניתי שם יומן חדש שיהיה לי איפה לקשקש את כל הקישקושים שלי..


וחוצמזה- הסלון שלנו נהיה נורא פרחוני כי השיפוצים בחוץ הגיעו למרפסת שלנו, ואין לי מושג מה הם עושים שם כי לא הצלחתי להבין מילה (אני חייבת להתחיל ללמוד גרמנית! לא לשכוח!) אבל בכל מקרה אני מרוצה מכל הצמחייה הזאת..


העיר הזאת כל פעם מגלה לך עוד צד שלה, ככה לאט לאט, לא בבת אחת, כדי שיהיה אפשר לעכל אותה בלי שיהיו כאבי בטן. ואני מודה לה על זה. כי בזכות זה ההתאהבות הראשונית פשוט לא נגמרת...

יצאתי עם פיבי לגינה שליד הבית והשמש עשתה לשתינו טוב.





(חולצה ומכנסיים- דרור, ג'קט- ברשקה, צעיף- מנגו, גרביים- רופה, נעליים- ג'פרי קמפבל)

תמונה מהתעלה הקסומה בקרוייצברג.

ועוד משהו- בשוק ראיתי כובע ממש ממש חמוד והתלבטתי מאוד אם הוא טיפשי מדי אז השארתי אותו שם, עכשיו אני קצת מצטערת על זה :)


שבוע טוב מטוב מטוב!

5 תגובות:

  1. הכובע חמוד בטירוף, תקני אותו.

    השבמחק
  2. תמיד חלמתי שהשיער לי יוכל לעשות את הדברים האלו. מצטרפת לספי הכובע מקסים.
    בלי קשר ממליצה על קמפוס GLS בפרנצלאור ברג שם למדתי קורס אינטנסיבי של גרמנית בקיץ והוא היה מצוין, לכי להתעניין. אני לא בטוחה שהוא הכי זול אבל הוא חוויתי מאוד. ד"ש לברלין אהובתי, מסרי לה שאני אבוא בקיץ.

    השבמחק
  3. תמונות מקסימות. השמש אכן עשתה טוב. אפילו שאני יודעת כמה קר בעצם, זה נראה שמשי ומפתה

    השבמחק
  4. הכובע הכי חמודי שיש :)

    השבמחק
  5. הסלון שלך כל כך נחמד, רצפת עץ עשה אותו כזה חמים!
    חוצמיזה התמונות נהדרות ונראה לי שתצטרכי לחזור לשוק אחרי הכובע!!!

    השבמחק